Algemene Voorwaarden Webshop

STICHTING LOENATIX
SOCIAL SUSTAINABLE STREETWEAR & SCREENPRINTING
Jan Pieter Heijestraat 129-H
1054 ME Amsterdam
T. 020 330 23 20
E. [email protected]
www.loenatix.nl

 

KvK 643 713 44
BTW nr NL85 56 38 126 B01
Bank NL08 TRIO 0212 2621 81
BIC-code van de bank (alleen nodig bij betaling uit het buitenland)

 

Prijzen en BTW
De prijzen die worden getoond in de webshop zijn incl. BTW.

 

Verzendkosten
Alle artikelen worden verzonden via PostNL of DHL, met de daarbij behorende verzendkosten.

 

Betaling
Er kan worden betaald met iDEAL, PayPal of bankoverschrijving. Een artikel is verkocht als de betaling is voldaan.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Zodra de betaling bij ons binnen is, gaat je bestelling nog dezelfde werkdag of de volgende werkdag op de post.

 

Product niet op voorraad?
Veel artikelen in de webshop kunt u bestellen als ze niet op voorraad zijn..
De levertijd voor een bestelling van een artikel dat niet op voorraad is, is 1-2 weken. Bij artikelen die wel op voorraad zijn is het 2-3 werkdagen.
De mogelijkheid om een artikel dat niet op voorraad is te bestellen, is aangegeven per artikel.
Als het artikel niet nabesteld kan worden, dan wordt dit aangegeven met Op=Op.

 

Kan ik iets retourneren?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product in de originele staat geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »